Emmy nahrazuje email, telefon a usnadní Vám přístup k péči i k objednání. Dotazy prosím posílejte jménem dítěte, kterého se dotaz týká, aby se nám správně přiřadil (ne Vaším jménem).
Využijte aplikaci sestra Emmy k objednávání a ke sdělení požadavků (vystavení receptu, potvrzení, objednání na očkování a či na preventivní prohlídku).
Upozorňujeme, že Emmy nefunguje jako on-line chat. Neslouží k okamžitému vyřešení problému, ale k zaslání dotazu nebo žádosti o objednání, či o recept. Na dotazy odpovídáme dle našich časových možností a v naší pracovní době. O víkendech a v době naší dovolené není aplikace obsluhována a Vaše dotazy budou postupně zodpovězeny až v nejbližší pracovní den. Pokud se jedná o zdravotní problém, který nesnese odkladu či jde o život ohrožující stav, volejte RZP 155. Nabízíme tuto cestu jako další možnost komunikace pro Vás místo telefonního hovoru. Ale i na tuto komunikaci musíme mít čas.
Žádáme Vás, abyste se na vyšetření u nás předem objednali. Přednostně budou ošetřováni objednaní klienti a pacienti s akutními obtížemi. Důvodem je minimalizace kontaktu více nemocných v čekárně. Pokud se z jakéhokoliv důvodu nemůžete dostavit, dejte nám to, prosím, včas vědět. Váš termín operativně nabídneme jinému zájemci.